❤️Fair Fashion❤️ | Winkel leuven: ✔️Ook PICK-UP ✔️TRY AT HOME pas-pakket (regio Leuven) | ✔️Webshop: open 24/7 | 🎁 Cards | ✔️Gratis bezorging België vanaf 60€
0 winkelmandje
Toegevoegd
    U heeft items
    U heeft 1 item
    Totaal
    Check Out verder winkelen

    • NEDERLANDSTALIGE VERSIE (English version below) • 

    1. Altijd gratis ophalen

    Iedere bestelling kan ten allen tijde gratis worden opgehaald in de winkel te Leuven

    Kies hiervoor tijdens het check-out proces voor tabblad "ophalen" en selecteer de winkel waar u uw bestelling wenst op te halen. U krijgt een notificatie bericht van zodra uw bestelling klaarstaat om opgehaald te worden.

     

    2. Bezorgkosten

    HARVEST CLUB bezorgt aangekochte producten gratis in België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland bij bestellingen vanaf €200.

    Uitzonderlijk wegens de huidige corona pandemie zijn bezorgkosten voor leveringen in België altijd gratis vanaf €60.

    Bij bestellingen tussen €100 en €199 geldt een bezorgkost van €2,95 voor een levering naar een "afhaalpunt" (in België of Nederland) of €3,95 voor thuislevering in België, Nederland en Luxemburg of een bezorgkost van €5,95 voor thuislevering in Frankrijk of Duitsland.

    Kleinere bestellingen worden bezorgd aan €3,95 voor een levering naar een "afhaalpunt" (in België of Nederland) of €4,95 voor thuislevering in België, Nederland en Luxemburg of een bezorgkost van €7,95 voor thuislevering in Frankrijk of Duitsland.

    Voor verzendingen naar andere landen in de EU is de standaard bezorgkost tussen  €9,95 en €21,95 afhankelijk van de regio binnen de EU.

    Tijdens het check-out proces kan u (in België en in Nederland) bij de verzendwijze kiezen voor "servicepunt levering". Opgelet: Pas na de afronding van de betaling wordt de optie getoond om een service afhaalpunt te selecteren. Het beeld toont meteen de dichtstbijzijnde beschikbare afhaalpunten op basis van de ingegeven postcode. 

     

    3. Verpakkingsmaterialen

    Wij werken met verpakkingen van gerecycleerd materiaal. Wij proberen het verpakkingsmateriaal tot een absoluut minimum te beperken.

     

    4. Bezorgmethodes

    Momenteel ondersteunen we twee bezorgmethodes.

    • Enerzijds via koerierdiensten (BPost, DPD, DHL, ea). Dit voor bezorgingen in heel België, de EU en buiten de EU.
    • Anderzijds hebben we ook "Fietsleveringen": deze doen we momenteel enkel en uitsluitend in groot-Leuven: postcodes 3000, 3010, 3001, 3012.

     

    5. Bezorgtermijn

    Bestellingen die voor 18:00 (CEST) geplaatst zijn, zullen normaal gezien binnen de 1 tot 2 werkdagen op het leveringsadres bezorgd worden in België. Bestellingen naar Nederland en Luxemburg normaal binnen 1 tot 4 werkdagen. Bij uitzondering kan dat langer duren aangezien HARVEST CLUB hiervoor samenwerkt met andere koerierdiensten zoals BPost, DPD, DHL, ea.

    Bestellingen naar de andere landen komen normaal toe binnen 1 tot 5 werkdagen.

    Opgelet: Momenteel (mei 2020) zijn er nog steeds (vrij grote) vertragingen bij de koerierdiensten waarmee wij samenwerken (BPost, DPD, DHL, ea). Gelieve hiermee rekening te houden en danken u alvast voor uw begrip.

    Opgelet: Indien u ook items onze BARN (stock) bestelt, kan de levertermijn (tijdens de corona pandemie) oplopen tot 6 werkdagen. Onze verontschuldigingen hiervoor.

     

    6. Opvolging en notificaties
    6.1. Ophalen

    Indien u kiest voor ophalen in de winkel, zal u een notificatie via mail of SMS ontvangen wanneer uw bestelling klaarstaat.

    6.2. Bezorging

    U ontvangt een eerste mail voor de opvolging van de verzending van uw pakket van zodra het pakket door de betrokken koerierdienst werd gereceptioneerd. Deze mail bevat een zogenaamde "track-and-trace" link waarin u wordt doorverwezen naar de website van de betreffende koerierdienst die u een status toont waar uw pakket zich momenteel bevindt en wanneer u mag verwachten het te ontvangen.

     

    7. Dringende bezorgingen

    Gelieve ons te contacteren via info@harvestclub.be voor dringende leveringen en bijhorende verzendingskosten.

     

    8. Overdracht van de producten: bij bezorging en ophaling

    De producten blijven eigendom van HARVEST CLUB tot volledige betaling van de totaalprijs. Alle risico's zijn ten laste van de Klant. Eventueel betaalde voorschotten blijven ons verworven ter vergoeding van de mogelijke verliezen.

    In de gevallen waarin de wet van 1 september 2004 betreffende de bescherming van de Klant bij verkoop van consumptiegoederen geen toepassing vindt, is de volgende regeling van toepassing: door de in ontvangstname of het meenemen van de aangekochte producten erkent de Klant uitdrukkelijk dat de koopwaar beantwoordt aan zijn bestelling en vrij is van enig zichtbaar gebrek. Andere gebreken moet de Klant binnen de 14 dagen na aankoop aan de verkoper schriftelijk melden. De klant aanvaardt deze termijn als redelijke termijn op straffe van verval om een klacht te melden. Bij ontvangst dient de klant direct de geleverde goederen te controleren. Zichtbare gebreken kunnen slechts in behandeling worden genomen indien zij binnen de 14 dagen na ontvangst der goederen schriftelijk en duidelijk omschreven bij de verkoper zijn ingediend en mits de goederen zich nog bevinden in de staat waarin zij zijn geleverd. Geringe in de handel toelaatbare geachte of technische niet te voorkomen afwijkingen in kwaliteit, kleur en maat vormen geen grondslag voor klachten. In het geval van gerechtvaardigde klachten heeft de verkoper de keuze de goederen te crediteren dan wel te herstellen of te vervangen binnen de 30 dagen na ontvangst van retourzending.

     

    9. Andere vragen omtrent bezorgingen of ophalingen

    Stel andere vragen hierover via info@harvestclub.be

     

    10. Versie van deze procedure

    De versie van deze procedure is v1.3. De laatste herziening van deze procedure gebeurde op 12/05/2020.

     


    Log van de wijzigingen

    Wijzigingen 12/05/2020 (versie 1.3)

    Toevoeging van "artikel 1: ophalen" en "artikel 6 : bezorgmethodes", prijswijziging voor bezorgingen in België en mogelijke vertragingen van de leveringen

    Wijzigingen 18/03/2020 (versie 1.2)

    Wijziging van de verzendkosten en aangepaste levertermijn voor items uit onze BARN (stock)

    Wijzigingen 10/05/2018 (versie 1.1)

    Toevoeging artikel in verband met Opvolging en notificaties

    27/04/2018 (versie 1.0)

    Eerste versie