0 winkelmandje
Toegevoegd
    U heeft items
    U heeft 1 item
    Totaal
    Check Out verder winkelen

    • NEDERLANDSTALIGE VERSIE (English version below) •

    Welkom bij HARVEST CLUB !

    Heb je een specifieke vraag ? Hopelijk vind je hieronder al meteen een antwoord. Ben je klant of heb je vragen over een bestelling ? Dan kan je altijd mailen naar shop(at)harvestclub(.)be. Andere vragen of opmerkingen kunnen via mail naar info(at)harvestclub(.)be of kan je doorgeven via onze sociale mediakanalen: facebook / instagram.

    Wat is HARVEST CLUB ?
    Waar vind ik HARVEST CLUB ?
    Kan ik online bestellen en ophalen in de winkel ?
    Hoe kan ik betalen ?
    Kan ik betalen met cadeaubonnen ?
    Kan ik betalen met ECO-cheques, consumptie-cheques of andere cheques ?
    Kan ik korting genieten ?
    Verkopen jullie 🎁 cadeaubonnen en hoelang zijn deze geldig ?
    Kan ik een product reserveren ?
    Hoeveel kost de bezorging ?
    Hoe selecteer ik een afhaalpunt ?
    Wanneer ontvang ik de producten ?
    Kan ik een product retourneren ?
    Organiseren jullie ook workshops, infosessies of andere events ?
    Mag ik een foto van iets nemen wanneer ik in de winkel ben ?
    Welke data bewaren jullie van mij en zijn deze veilig ?

    Wat is HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is a ♥ Fair Fashion Concept Store ♥ in the heart of Leuven, Belgium • We offer Women's, Men's & Children's clothing • Also a very large collection of VEJA sneakers • Discover organic and vegan beauty products and foliage and some home decorative elements from all over the world • All brands we select stand for honest, sustainable and eco-friendly production • Some of them are real pioneers whilst others are very small starting brands • We mix & match and happily SHARE the story behind them • We just want to show that an urban, green lifestyle can be both colourful and cool • Our aim is to create a real atmosphere to not just be another shop around the corner • Look, feel and harvest and become a #happyHarvester ♥

    Waar vind ik HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is online beschikbaar via deze webshop. De HARVEST CLUB ♥ Fair Fashion Concept Store ♥ is gevestigd te Mathieu de Layensplein 7, 3000 Leuven (Belgium)

    Meer info: Shop Leuven

    Kan ik online bestellen en ophalen in de winkel ?

    U kan een bestelling online plaatsen en zelf ophalen in de winkel. Denk eraan dat indien u kiest voor een betaling via bankoverschrijving wij uw order kunnen annuleren indien de betaling ons niet bereikt ten laatste de derde dag na de besteldag. Contacteer ons zeker als u meer tijd nodig heeft voor uw betaling, of om te vermijden dat uw order zonder meer door ons wordt geannuleerd.

    Meer info: 🛍️📦Bezorgen of ophalen

    Hoe kan ik betalen ?

    Met geld. Met cadeaubonnen. Of met eco-cheques of consumptiecheques. Het kan allemaal en altijd even veilig.

    Meer info: 💶 Betalen

    Kan ik betalen met cadeaubonnen ?

    Tuurlijk. Online of in de winkel. Je moet natuurlijk wel een geldige harvestclub.be cadeaubon in je bezit hebben (digitaal of papier).

    Meer info: 🎁 cadeaubonnen.

    Kan ik betalen met ECO-cheques, consumptie-cheques of andere cheques ?

    Je kan met (Belgische) eco-cheques betalen, zowel op papier als digitaal.

    Je kan OOK betalen met (Belgische) consumptiecheques, zowel op papier als digitaal.

    Opgelet: Je kan NIET betalen met andere cheques zoals: een cadeaucheque, een maaltijdcheque of een dienstencheque.

    Meer info: 💶 Betalen

    Kan ik korting genieten ?

    Goed nieuws!! Jazeker.

    Dat gebeurt bovendien automatisch én zowel voor producten die u online aankoopt als voor producten die u in de fysieke winkel aankoopt!

    We werken met een klantenkaart systeem dat automatisch uw orders registreert waardoor u ♡love•what•you•wear•seeds♡ verzamelt. Als u voldoende zaadjes hebt verzameld ("gezaaid"), kan u deze inruilen ("oogsten") voor bepaalde soorten kortingen. U vindt zelf onderaan in het menu "Klanten Service" via "🌱 mijn klantenkaart" welke kortingsmogelijkheden ("oogst") er voor jou momenteel beschikbaar zijn.

    Bovendien zijn er soms op bepaalde producten seizoens- of andere kortingen. U vindt deze terug onder het menu "STOCKSALES" of in een submenu "SALES" onder een van de hoofdingen bovenaan.

    Verkopen jullie 🎁 cadeaubonnen en hoelang zijn deze geldig ?

    Wij verkopen de harvestclub.be cadeaubon zowel online als in de winkel. De waarde van de cadeaubon is 1 jaar geldig en kan als betaalmiddel gebruikt worden zowel online als in de winkel.

    Meer info: 🎁 cadeaubonnen.

    Kan ik een product reserveren ?

    Indien u een order plaatst heeft u in principe de producten aangekocht. Toch is een reservatie vaak mogelijk. Wij proberen hierin zo flexibel mogelijk te zijn. Wij geven de voorkeur dat u online een bestelling plaatst en de producten afhaalt in de winkel. Uiteraard kan u ook bellen naar 016/ 58.30.61 (tijdens de openingsuren) of mailen naar shop(at)harvestclub(.)be om een product voor u te reserveren. Ook via de sociale media (facebook of instagram) kan u in contact komen met ons om een reservatie vast te leggen.

    Hoeveel kost de bezorging ?

    Indien u in de buurt van de winkel te Leuven woont, vermijdt u verzendkosten indien u deze ophaalt ter plaatse. Bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van het order en van de locatie waarnaar verzend moet worden.

    Meer info: 🛍️📦Ophalen of bezorgen

    Hoe selecteer ik een afhaalpunt ?

    Tijdens het check-out proces kan u (in België en in Nederland) bij de verzendwijze kiezen voor "servicepunt levering". Opgelet: Pas na de afronding van de betaling wordt de optie getoond om een service afhaalpunt te selecteren. Het beeld toont meteen de dichtstbijzijnde beschikbare afhaalpunten op basis van de ingegeven postcode.

    Meer info: 🛍️📦Ophalen of bezorgen

    Wanneer ontvang ik de producten ?

    Voor bezorgingen binnen België is dit normaliter binnen 1 tot 3 werkdagen.

    Meer info: 🛍️📦Ophalen of bezorgen

    Kan ik een product retourneren ?

    Dat is zeker mogelijk. ⚠️ 'Sales' en 'Stock-items' zijn niet terugbetaalbaar. Bekijk het wat en hoe op onze 🚚 Retourneren pagina

    Organiseren jullie ook workshops, infosessies of andere events ?

    Jazeker. Geregeld nodigen wij een oprichter (of een collega) van een merk uit om jullie kennis te laten maken met hun producten, jullie inzicht te geven in hun werkwijze van grondstof tot eindproduct. Nieuwe materialen, close-the-loop principes, hergebruik, eerlijke verloning en werkcondities, en dergelijke komen altijd uitgebreid aan bod. Dit is vaak zeer leerrijk en een interactief gebeuren! Daarnaast geven we in samenwerking met anderen ook beauty- (bij voorbeeld met Cîme) of andere leuke workshops.

    Meer info: Agenda Leuven

    Mag ik een foto van iets nemen wanneer ik in de winkel ben ?

    Neen, dat mag u niet. Indien u voor een specifieke reden wenst een foto of video op te nemen, contacteer de winkelbediende.

    Meer info: Huisregels

    Welke data bewaren jullie van mij en zijn deze veilig ?

    Uw data is veilig en wordt niet gecommercialiseerd. Bovendien kan u expliciet terugvinden welke data we van u bewaren en waarvoor we ze gebruiken in ons privacy verklaring.


    Welcome at HARVEST CLUB !

    Do you have a specific question ? Hopefully you find the answer below right away. If not, a customer can send your question to shop(at)harvestclub(.)be. Other question and remarks can be sent via info@harvestclub(.)be or via our social media channels: facebook / instagram.

    What is HARVEST CLUB ?
    Where to find HARVEST CLUB ?
    Can i order online and pick up at the shop ?
    How can i pay ?
    Can i pay with a gift card ?
    Can i pay with ECO-cheque, consumption-cheque or any other cheque ?
    Can i get a reduction ?
    Do you offer 🎁 gift cards and how long are they valid ?
    Can i reserve a product ?
    How much do i pay for the delivery ?
    How do i select a delivery pick-up point in my neighbourhood ?
    When will i receive the products ?
    Can i return a product ?
    Do you organize workshops, info sessions or other events ?
    When i am in your shop, can i take a picture of something ?
    What personal data do you keep of me and (how) are they securely stored ?

    What is HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is a ♥ Fair Fashion Concept Store ♥ in the heart of Leuven, Belgium • We offer Women's, Men's & Children's clothing • Also a very large collection of VEJA sneakers • Discover organic and vegan beauty products and foliage and some home decorative elements from all over the world • All brands we select stand for honest, sustainable and eco-friendly production • Some of them are real pioneers whilst others are very small starting brands • We mix & match and happily SHARE the story behind them • We just want to show that an urban, green lifestyle can be both colourful and cool • Our aim is to create a real atmosphere to not just be another shop around the corner • Look, feel and harvest and become a #happyHarvester ♥

    Were to find HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is online always open via the webshop harvestclub.be which you are currently visiting :) The HARVEST CLUB ♥ Fair Fashion Concept Store ♥ is located at Mathieu de Layensplein 7, 3000 Leuven (Belgium)

    More info: Shop Leuven

    Can i order online and pick up at the shop ?

    You can order online and pick it up in our shop. Remember, if you chose 'payment by bank deposit', we may cancel your order when we didn't receive your payment three days latest following the date of your order. Please contact us if you need more time for completing your payment in order to prevent the cancelation of your order.

    More info: 🛍️📦Pick-up or send

    How can i pay ?

    With money. With one or more gift cards. Or with eco-cheques or consumptioncheques. It's all possible and always equally save.

    More info: 💶 Pay

    Can i pay with a gift card ?

    Sure! Online or offline in our brick-and-mortar shop. Of course, you have to be the happy owner of a valid harvestclub.be gift card (digitally or on paper).

    More info: 🎁 gift cards.

    Can i pay with ECO-cheque, consumption-cheque or any other cheque ?

    You can pay with Belgian eco-cheques, digitally or on paper.

    You can also pay with Belgian consumption cheques, digitally as well as on paper.

    However: You cannot pay with other Belgian cheques: like gift-cheques, dinner-cheques or service-cheques.

    More info: 💶 Pay

    Can i get a reduction ?

    Whoopee !! Yes you already have.

    It's automatic for all orders you place either online or in the brick-and-mortar shop!

    We work with a customer loyalty card system that automatically registers your order and collects for you your ♡love•what•you•wear•seeds♡. When you have cumulated enough seeds, you can redeem ("harvest":) these for special reductions. You can find out by yourself via the menu "Klanten Service (Customer Service)" > "🌱 mijn klantenkaart (my loyalty card)" what reduction options ("harvest") you currently have available.

    Moreover there are sometimes certain products that have seasonal or other specific reductions. U can find these in the menu "STOCKSALES" or in the submenus "SALES" below the top menu list.

    Do you offer 🎁 gift cards and how long are they valid ?

    Yes, we sell our harvestclub.be cadeaubon online as well as in our brick-and-mortar shop. The value of the gift card is valid one year and can be used as a valid payment method online as well as in our shop.

    More info: 🎁 gift cards.

    Can i reserve a product ?

    When you have placed an order, by default you have actually bought the products. However, reservation might often be possible for specific products. We try to be as flexible as possible. Our preference goes to you placing the order online and picking up the products in our shop. Of course, you can be in contact with our shop staff at (+32) (0)16/ 58.30.61 (during opening hours) or by mail to shop(at)harvestclub(.)be to reserve a specific product for u. Also possible is contacting us through our social media (facebook of instagram) to reserve your product(s).

    How much do i pay for the delivery ?

    If you live nearby our shop in Leuven (Belgium), u avoid delivery charges if you pick up the products in our shop. The cost of delivery depends on the size/value of the order and the location to where it has to be send.

    More info: 🛍️📦Pick-up or send

    How do i select a delivery pick-up point in my neighbourhood ?

    This is only possible for customers located in Belgium or the Netherlands. You can choose for "servicepunt levering" (service point delivery). Notice: Only after completing the payment process the option is shown to select a pickup point in your neighbourhood. The map shows you immediately the nearest available pickup points based on your given postal code.

    More info: 🛍️📦Pick-up or send

    When will i receive the products ?

    For deliveries in Belgium this normally can be done in 1 to 3 working days.

    More info: 🛍️📦Pick-up or send

    Can i return a product ?

    Yes, that's possible. ⚠️ 'Sales' and 'Stock items' are non-refundable. Check the how and what on our 🚚 Return policy page

    Do you organize workshops, info sessions or other events ?

    Yep ! we do. On a regular base we invite a founder or owner of a specific brand over to let you discover their products, to give you insight in how they work from base materials to finished product. New materials, close-the-loop principles, re-use, honest and fair payments and working conditions; all aspects are always extensively highlighted or zoomed in. It's very often a very inspiring and interactive happening! In addition to that, we organise in co-operation with others beauty- (for example with Cîme) and other fun or interesting workshops.

    More info: Agenda Leuven

    When i am in your shop, can i take a picture of something ?

    No, you actually may not. If, for a specific reason you would like to take a picture or record video, contact the shop employee.

    Meer info: Store rule and regulations

    What personal data do you keep of me and (how) are they securely stored ?

    Your data is save and is never commercialised. You can find in an explicit way what data we store and why we use them in our privacy statement.