❤️Fair Fashion❤️ | Winkel leuven: ✔️Ook op afspraak ✔️TRY AT HOME pas-pakket (regio Leuven) | ✔️Webshop: open 24/7 | ✔️Gratis bezorging België vanaf 60€
0 winkelmandje
Toegevoegd
    U heeft items
    U heeft 1 item
    Totaal
    Check Out verder winkelen
    Welkom bij HARVEST CLUB !

    Heb je een specifieke vraag ? Hopelijk vind je hieronder al meteen een antwoord. Anders kan je je vraag altijd mailen naar info@harvestclub.be of stellen via onze sociale mediakanalen: facebook / instagram.

    Wat is HARVEST CLUB ?
    Waar vind ik HARVEST CLUB ?
    Kan ik online bestellen en ophalen in de winkel ?
    Hoe kan ik betalen ?
    Kan ik betalen met ECO-cheques of andere cheques?
    Kan ik korting genieten ?
    Verkopen jullie 🎁 cadeaubonnen en hoelang zijn deze geldig ?
    Kan ik een product reserveren ?
    Hoeveel kost de bezorging ?
    Hoe selecteer ik een afhaalpunt ?
    Wanneer ontvang ik de producten ?
    Kan ik een product retourneren ?
    Organiseren jullie ook workshops, infosessies of andere events ?
    Mag ik een foto van iets nemen wanneer ik in de winkel ben ?
    Welke data bewaren jullie van mij en zijn deze veilig ?

     

    Wat is HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is a fair-fashion concept store in the heart of Leuven: we collect labels, both big and small, which stand for honest, sustainable and eco-friendly production. Some of them are real pioneers whilst others are very small labels, and in each case we try to bring a mix, and share the story behind them. Our aim is to create a real atmosphere, and not just be another shop around the corner. We complete our shop with beauty products and foliage, and also decorative elements from over the world. We just want to show that an urban, green lifestyle can be both colourful and cool.

     

    Waar vind ik HARVEST CLUB ?

    HARVEST CLUB is online beschikbaar via deze webshop. De HARVEST CLUB ♥ Fair Fashion Concept Store ♥ is gevestigd te Mathieu de Layensplein 7, 3000 Leuven (Belgium)

    Meer info: Shop Leuven

     

    Kan ik online bestellen en ophalen in de winkel ?

    U kan een bestelling online plaatsen en zelf ophalen in de winkel. Denk eraan dat indien u kiest voor een betaling via bankoverschrijving wij uw order kunnen annuleren indien de betaling ons niet bereikt ten laatste de derde dag na de besteldag. Contacteer ons zeker als u meer tijd nodig heeft voor uw betaling, of om te vermijden dat uw order zonder meer door ons wordt geannuleerd.

    Meer info: 🛍️📦Bezorgen of ophalen

     

    Hoe kan ik betalen ?

    Met geld. Met cadeaubonnen. Of met eco-cheques. Het kan allemaal en altijd even veilig.

    Meer info: 💶 Betalen

     

    Kan ik betalen met ECO-cheques of andere cheques ?

    Ja, maar enkel met een eco-cheque (op papier of digitaal) kan u betalen. Met een cadeaucheque, een maaltijdcheque of een dienstencheque kan u niet betalen.

    Met een harvestclub.be cadeaubon kan u natuurlijk ook altijd betalen

    Meer info: 💶 Betalen

     

    Kan ik korting genieten ?

    Goed nieuws!! Jazeker.

    Dat gebeurt bovendien automatisch én zowel voor producten die u online aankoopt als voor producten die u in de fysieke winkel aankoopt!

    We werken met een klantenkaart systeem dat automatisch uw orders registreert waardoor u ♡love•what•you•wear•seeds♡ verzamelt. Als u voldoende zaadjes hebt verzameld ("gezaaid"), kan u deze inruilen ("oogsten") voor bepaalde soorten kortingen. U vindt zelf onder het "HAPPY HARVESTER" > "MY HARVEST" menu welke kortingsmogelijkheden ("oogst") er voor jou momenteel beschikbaar zijn.

    Bovendien zijn er soms op bepaalde producten seizoens- of andere kortingen. U vindt deze terug onder het menu "IN THE BARN" of in een submenu "SALES" onder een van de hoofdingen bovenaan.

     

    Verkopen jullie 🎁 cadeaubonnen en hoelang zijn deze geldig ?

    Wij verkopen de harvestclub.be cadeaubon zowel online als in de winkel. De waarde van de cadeaubon is 1 jaar geldig en kan als betaalmiddel gebruikt worden zowel online als in de winkel.

    Meer info: 🎁 cadeaubonnen.

     

    Kan ik een product reserveren ?

    Indien u een order plaatst heeft u in principe de producten aangekocht. Toch is een reservatie vaak mogelijk. Wij proberen hierin zo flexibel mogelijk te zijn. Wij geven de voorkeur dat u online een bestelling plaatst en de producten afhaalt in de winkel. Uiteraard kan u ook bellen naar 016/ 58.30.61 (tijdens de openingsuren) of mailen naar info@harvestclub.be om een product voor u te reserveren. Ook via de sociale media (facebook of instagram) kan u in contact komen met ons om een reservatie vast te leggen.

     

    Hoeveel kost de bezorging ?

    Indien u in de buurt van de winkel te Leuven woont, vermijdt u verzendkosten indien u deze ophaalt ter plaatse. Bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van het order en van de locatie waarnaar verzend moet worden.

    Meer info: 🛍️📦Bezorgen of ophalen

     

    Hoe selecteer ik een afhaalpunt ?

    Tijdens het check-out proces kan u (in België en in Nederland) bij de verzendwijze kiezen voor "servicepunt levering". Opgelet: Pas na de afronding van de betaling wordt de optie getoond om een service afhaalpunt te selecteren. Het beeld toont meteen de dichtstbijzijnde beschikbare afhaalpunten op basis van de ingegeven postcode.

    Meer info: 🛍️📦Bezorgen of ophalen

     

    Wanneer ontvang ik de producten ?

    Voor bezorgingen binnen België is dit normaliter binnen 1 tot 3 werkdagen.

    Meer info: 🛍️📦Bezorgen of ophalen

     

    Kan ik een product retourneren ?

    Dat is zeker mogelijk. Bekijk het wat en hoe op onze 🚚 Retourneren pagina

     

    Organiseren jullie ook workshops, infosessies of andere events ?

    Jazeker. Geregeld nodigen wij een oprichter (of een collega) van een merk uit om jullie kennis te laten maken met hun producten, jullie inzicht te geven in hun werkwijze van grondstof tot eindproduct. Nieuwe materialen, close-the-loop principes, hergebruik, eerlijke verloning en werkcondities, en dergelijke komen altijd uitgebreid aan bod. Dit is vaak zeer leerrijk en een interactief gebeuren! Daarnaast geven we in samenwerking met anderen ook beauty- (bij voorbeeld met Cîme) of andere leuke workshops.

    Meer info: Agenda Leuven

     

    Mag ik een foto van iets nemen wanneer ik in de winkel ben ?

    Neen, dat mag u niet. Indien u voor een specifieke reden wenst een foto of video op te nemen, contacteer de winkelbediende.

    Meer info: Huisregels

     

    Welke data bewaren jullie van mij en zijn deze veilig ?

    Uw data is veilig en wordt niet gecommercialiseerd. Bovendien kan u expliciet terugvinden welke data we van u bewaren en waarvoor we ze gebruiken in ons privacy verklaring.